חמישי – סבב צהריים


אוצר הברון
מנחה: ערן בזל
שיטה/סגנון: fading suns

נותרו 2 מקומות פנויים

מפת אוצר מסתורית נופלת לידכם
ובתוכה הבטחה לכסף רב

ברון עצבני הרוצה את ירושתו העתיקה
פוגש את צוות ספינת החלל "כנף הדרור"
על תחנת חלל חצי מתפרקת
ובידו המפתח לתעלומה

אתם צריכים את הכסף.
צריכים את המשימה
הלאה, אל הכוכבים
אל הלא נודע


מיזם אספמיה: דיסני
מנחה: ליעד לרנר
שיטה/סגנון: מיזם אספמיה, קונספירציה
מוגבל לגילאי 14 ומעלה

לא נותרו מקומות פנויים

שמועות אפלות נשמעות ברחובות, אנשים נעלמים בשעות לילה, והגורם המקשר הוא "מיזם אספמיה".
מהו אותו מיזם מסתורי? את זה תצטרכו לגלות בעצמכם.
כאן לא רק השחקנים לא יודעים את האמת כשהמשחק מתחיל – אפילו המנחה לא יודע אותה, שכן את השמועות שהדמויות יחקרו ממציאים השחקנים עצמם.
וכל זה  קורה בעולם של דיסני, עם דמויות של דיסני. לא תבואו?

מיזם אספמיה הוא משחק תפקידים מקורי מבית הוצאת "גיבורים" של העמותה הישראלית למשחקי תפקידים.


פעם אחת ביער
מנחה: שרון קשרו
שיטה/סגנון: Vampire
מוגבל לגילאי 14 ומעלה

נותרו 2 מקומות פנויים

תארו לכם שבמשך מאה שנה הייתם עבדים, כי מכשפה זקנה ורעה רצתה לחיות מנוזל החיים שלכם,
ואז פתאום, ניתנה לכם האפשרות להשתחרר מעבדות.
במה תבחרו? נקמה או חופש?

משחק המתקיים בירושלים של המאה ה19.
זונה, נסיכה, אביר, רוכל וכלב נמלטים מעבדות,
ומהסודות שלהם.


פרויקט פרסונה: Phase 2
מנחה: ניצן אלון
שיטה/סגנון: פרסונה- שיטת אינדי, אימה, פנטזיה אורבנית
מוגבל לגילאי 16 ומעלה

נותרו 4 מקומות פנויים

לחות של ים באוויר. פלאיירים על הרצפה, מכוניות חולפות ואורות כתומים. תל אביב.
מאוחר בלילה. האוטובוס האחרון, כמעט ריק, עושה את דרכו לתחנה המרכזית.
האוטובוס רועד בדרכו, חולף על פני ברים ומועדונים, מרצפות בצבע אפור ואנשים בצבעים בוהקים.

יורדים לרציף, השתקפות בחלון המלוכלך. אש כחולה.
וממשיכים…. הלאה.

משחק אימה ופנטזיה אורבנית המתחרש בישראל של 2016. חלק שני של פרויקט "פרסונה"
* אין חובה להרשם לשאר המשחקים בפרויקט
* ניתן להרשם למשחק נוסף או לכל הפרויקט למשחק דמות מתמשכת.


הקללה: תרדמת מאה השנים
מנחה: ראובן מנדלוביץ'
שיטה/סגנון: חופשיטה D20

לא נותרו מקומות פנויים

אחרי החורף תמיד בא האביב, נכון?
פעם במאה שנים, החורף לא מסתיים, האביב לא בא,
העולם כולו שוקע בתרדמת.
רק אתכם הקללה עוד לא השיגה –  שמונה גיבורים נבחרים שעל כתפיהם מונח גורל העולם כולו.
עליכם לצאת למסע רצוף מכשולים וסכנות למציאת התרופה היחידה לקללה:
צמח נדיר ומיוחד במינו.


השור והנחש
מנחה: אלעד ויסברוד
שיטה/סגנון: מו"ד 5, ממלכות נשכחות
מוגבל לגילאי 14 ומעלה

נותרו 5 מקומות פנויים

אגדה עתיקה מספרת על כהן רב עוצמה אשר משחרר את עמו מעבדות באמצעות מטה שיכול להפוך לנחש.
עמוק בצינוק של ארמון המלך מינוס, פולידוס צופה כיצד נחש קם לתחייה באמצעות צמח מסתורי.
שנים לאחר מכן… שליחו של ראש העיר פורץ למסבאה בסערה:
"שיירה הותקפה! יש ניצולה! תזעיקו את הגיבורים!!!"
האם תוכלו לברר מה עלה בגורל האיכרים בשיירה?
ומה הקשר של ההתקפה לאגדות עתיקות מתרבויות רחוקות?

הרפתקה בממלכות הנשכחות (D&D 5e) המיועדת לשחקנים בדרגה 4.